Tęczowy Piątek 🌈

 

@magazynreplika

"Tęczowy Piątek już 30 października! 🌈 Tym razem nie tylko w szkołach!


Już po raz piąty obchodzić będziemy Tęczowy Piątek – święto szkolnej części społeczności LGBTQIA w Polsce, którego celem jest pokazanie młodzieży, że są akceptowani i mogą czuć się sobą także w szkołach! Po raz kolejny organizuje je @kph_official.

Tym razem Tęczowy Piątek nie ma jednak dotyczyć tylko osób uczących się, jak mówi Slava Melnyk, dyrektor KPH:

💬 „Nastolatki LGBT potrzebują nas jeszcze bardziej niż dotychczas. Dlatego w tym roku tak ważne jest, by Tęczowy Piątek wyszedł poza szkolne mury. Czas, by dorośli zabrali głos i powiedzieli młodzieży LGBT, że jest OK!”.

Kampania Przeciw Homofobii zachęca, by wesprzeć młodą społeczność LGBT+ w Polsce poprzez:

✅ ubranie się tego dnia na tęczowo,
✅ użycie nakładki #TęczowyPiątek2020 na zdjęcie profilowe na Facebooku,
✅ umieszczenie tweeta z hasztagiem #TęczowyPiątek,
✅ wywieszenie w oknie lub na balkonie tęczowej flagi,
✅ wydrukowanie plakatu ze strony teczowypiatek.pl i powieszenie go w widocznym miejscu
✅ lub, po prostu, do czego najbardziej zachęcamy, zadzwonienie do młodej osoby LGBT, którą się zna, by powiedzieć jej, że może na ciebie liczyć.

ℹ Więcej informacji na temat Tęczowego Piątku i zaplanowanych z tej okazji akcji znajdziecie w mediach społecznościowych KPH i na ich stronie internetowej."

 

A teraz słówko ode mnie, ponieważ przyznaję - jestem wku*wiona obecną sytuacją: Nigdy nie ukrywałam, że jestem sojuszniczką osób LGBTQIA i nie zamierzam, bo ktoś w obrzydliwy sposób chce zamknąć mi usta twierdzeniem, że "pisarz jest od pisania i osobiście nie wolno mu się wypowiadać bo tak" [ yup, typ dostał bana - i strasznie mi z tym dobrze :) ] Parskłam mocno. No bo na poważnie? Jestem człowiekiem, mam uczucia, widzę i słyszę całe to gówno produkowane przez obecną władzę, kościół i ich zwolenników - chce mi się rzygać.

Przede wszystkim dobrze coś zaznaczyć: to mój blog, jeśli przeszkadza ci to, co piszę - wyjdź, nie trzymam nikogo na siłę. Po co masz się ze mną męczyć? Nie będzie mi przykro.

Widzę jak bardzo krzywdzeni są ludzie i nie zgadzam się na to. Nie jestem tchórzem, nie będę chować głowy w piasek, nie będę jojczeć, jak to aktywiści robią złą reklamę (oni przynajmniej coś robią w przeciwieństwie do większości, która siedzi na dupie i potrafi tylko cwaniakować w komentarzach). Zawsze będę bronić bliskie mi osoby, nie pozwolę na nich pluć, zawsze będę wspierać tych, którzy doświadczają przemocy. End. Jestem zmęczona użeraniem się z durniami. Macie Cavetown i przytulcie swoich przyjaciół.





Komentarze

  1. Czy można się z Tobą, autorko, skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie.. Gdzieś napisać prywatnie?

      Usuń
    2. Sprawy związane z opowiadaniami: zakładka "pytania do autora", na pytania typu: "założysz fanpage albo coś podobnego?" odpowiedź dalej brzmi "nie".
      E-mail: Ceridwen-Morgan@o2.pl sprawdzam raz na milion lat, więc generalnie nie polecam. Przy okazji ostrzegam, że jeśli ktoś chce się tam ze mną spróbować kłócić o kolory, czyjeś związki albo aborcję to może sobie odpuścić, bo totalnie mnie to nie rusza i większość wiadomości kasuję bez otwierania - lepiej postarać się o chwytliwy tytuł maila :) Still nie wiem, o co może takiego chodzić, że wymaga to jakichś podchodów zamiast napisać od razu :/

      Usuń

Prześlij komentarz